Povratak
Pleternica prezentirana na sajmu u Osijeku: “Cilj je umrežavanje postojećih poduzetnika i privlačenje novih u industrijsku zonu”

Pleternica prezentirana na sajmu u Osijeku: “Cilj je umrežavanje postojećih poduzetnika i privlačenje novih u industrijsku zonu”

Dio upita koje smo dobili na sajmu se odnosi i na zemljišta u našoj zoni i to je upravo naš cilj. Kao što je gradonačelnica istaknula, mi ne smijemo ostati zatvoreni u sebe i čekati da netko priđe nama, nego upravo suprotno, izaći među ljude, prezentirati što Pleternica nudi, a nudi uistinu puno - zaključuje Barbara Rudež, direktorica Poduzetničkog centra Pleternica

Osječki proljetni sajam – sajam poljoprivrede i prehrane održava se svake godine u ranom proljetnom terminu, na početku novog sjetvenog ciklusa. Cilj je promicanje poljoprivredne proizvodnje, proizvoda, usluga i tehnologija u proizvodnji i preradi hrane, jačanje ruralnog razvoja, te podrška ukupnom gospodarstvu naše regije.

Tako je i ovaj, 28. Osječki proljetni sajam i 22. Obrtnički sajam koji se održavaju u Osijeku, od 04. do 06. ožujka okupio brojne izlagače iz privatnog i javnog sektora.

Jedan od izlagača je i Grad Pleternica koji je predstavio objedinjenu ponudi i mogućnosti koje Pleternica pruža, tvrdi Marija Šarić, gradonačelnica Pleternice.

– Grad Pleternica je nositelj BFC certifikata koji jamči povoljno poslovno okruženje, a predstavio se zajedno sa svojim poduzetničkim potpornim institucijama. Cilj je privući nove investitore u zonu, poduzetnike početnike u inkubatore te nove partnere za Poduzetnički centar. Umrežavanje je jedan od naših ciljeva koji poduzetnicima i onima koji to žele postati nudi sigurno okruženje i podršku kroz rast i razvoj. Dodatnom prezentacijom Agroturističke zadruge Pleternička korpa promoviramo naše poduzetnike na širem regionalnom području – kaže Šarić.

Sajmovi su organizirani u suradnji s HGK ŽK Osijek, Hrvatskom obrtničkom komorom i HOK OK Osječko-baranjske županije, pod pokroviteljstvom Osječko-baranjske županije i Grada Osijeka.

Direktorica Poduzetničkog centra, Barbara Rudež je navela kako je posjećenost dobra, a interes za razne oblike suradnje velik.

– Danas je zadnji dan sajma, a u protekla dva dana imali smo odličnu posjećenost. Najviše upita je bilo upravo u vidu umrežavanja i stvaranja novih vrijednosti – ističe Rudež te dodaje kako je sudjelovala i Suvenirnica sa domaćim proizvodima i suvenirima.

Navodi kako su posjetitelje zanimale mogućnosti koje Pleternica pruža, ali i koje tvrtke rade na području grada s ciljem ostvarivanja međusobne suradnje u privatnom sektoru.

– Dio upita se odnosi i na zemljišta u našoj zoni i to je upravo naš cilj. Kao što je gradonačelnica istaknula, mi ne smijemo ostati zatvoreni u sebe i čekati da netko priđe nama, nego upravo suprotno, izaći među ljude, prezentirati što Pleternica nudi, a nudi uistinu puno – zaključuje Rudež.

Vezane vijesti

Novih 80 tisuća eura osigurano za investicije u pleterničku sportsku infrastrukturu

Pročitaj više

Nastavak realizacije planova mjesnih odbora: „Osim postavljanja javne rasvjete, uređena su dječja igrališta i poljski putevi“

Pročitaj više

Portal Pleternica.hr koristi kolačiće (cookies). Nastavkom pregleda ovih stranica slažete se s korištenjem kolačića. Više o tome

Slažem se
Skip to content